۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: 897625

جدایی مهدی قایدی از استقلال و منتفی شدن حضور حسین زاده در استقلال شوک بزرگی به نکونام و هواداران استقلال وارد کرد تا استقلال در آستانه چالش بزرگی قرار گیرد.

استقلال بدون ستاره نکونام؛ آبی کم حال!

پس از آنکه نکونام قراردادش را با استقلال امضا کرد اصرار داشت که محبی و قایدی به هر قیمتی در ترکیب آبی پوشان باقی بمانند اما برخلاف توقع نکونام زوج بوشهری استقلال در استقلال ماندنی نشدند تا قدرت هجومی این تیم به شکل قابل توجهی کاهش یابد.

حالا محبی به جای استقلال در ترکیب رستوف بازی خواهد کرد و مهدی قایدی همانطور که پیش بینی می‌شد به احتمال زیاد شاگرد فرهاد مجیدی خواهد شد تا افسوس فراوانی برای هواداران استقلال باقی بماند که چرا مدیران باشگاه استقلال برای حفظ این دو بازیکن  تعلل به خرج دادند. الاتحاد کلبا با انتشار یک پست در صفحه رسمی باشگاه خبر از خرید بازیکنی داد که شماره ۱۰ جدید تیم است.عده ای در فضای مجازی این خرید را مهدی قائدی بازیکن فعلی شباب الاهلی می دانند. قایدی هم البته در استوری از هواداران این تیم خداحافظی کرد و نوشت: وقتی رقابت متعادل شد برمی‌گردم! در همین حال نشریه الاتحاد امارات مدعی شد که

کادر فنی کلبا در یک قدمی جذب مهدی قائدی و احمد جشک ۲ بازیکن شباب الاهلی قرار دارند.

قائدی فصل گذشته به این تیم اماراتی ملحق شد.

البته اکنون باید منتظر عواقب و تبعات حقوقی جدایی این دو بازیکن از استقلال نیز باشیم چون هر دو ستاره مطالبات معوقه بسیاری دارند و با در نظر گرفتن شرایط کنونی به نظر می رسد فعلا خبری از پرداخت مطالبات نباشد به همین دلیل احتمالا کار به شکایت و شکایت کشی خواهد کشید تا بعد از شوک جدایی، هواداران بابت سو مدیریت موجود در باشگاه استقلال با شوک دیگری نیز به نام شکایت بازیکنان بابت حقوق و دستمزدش نیز رو به رو شوند.

اما در کنار شوک جدایی قایدی،  امیرحسین حسین زاده نیز که از دیگر گزینه های احتمالی استقلال در فصل نقل و انتقالات به شمار می رفت با انتشار یک استوری کنایه آمیز آب پاکی را روی دست هواداران استقلال ریخت که خبری از بازگشت او نیست چون هیچ گونه نرمشی از سوی مدیران استقلال برای پرداخت مبلغ رضایت نامه اش به باشگاه شالروای بلژیک نشده به همین دلیل او فصل آینده نیز در لیگ بلژیک بازی خواهد کرد!

*پشت پرده ناکامی ها

شاید باورش سخت باشد اما برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال وقتی با درخواست خرید حسین زاده و استخدام دوباره قایدی رو به رو می شوند، پس از شنیدن شرایط حضور این بازیکنان به ویژه اطلاع از مبالغ سنگین برای کسب رضایتنامه این دو بازیکن که حدود یک و نیم میلیون دلار برای استقلال هزینه در برداشت، به خطیر پیشنهاد می کنند که در صورتی با این انتقال موافقند که نیمی از این مبلغ را پرداخت کنند که طبیعتا هیچ یک از دو باشگاه حاضر به پذیرش این مبلغ نمی شوند و عملا انتقال این دو بازیکن منتفی اعلام می شود.

حالا باید دید آیا مدیران استقلال که در پروسه حفظ قایدی و محبی ناکام ماندند و از طرفی موفق به بازگردانندن حسین زاده نشدند می توانند بازیکنان خارجی مدنظر جواد نکونام را به خدمت بگیرند یا اینکه بازهم مشکلات مالی دست آنها را بسته نگه خواهد داشت تا جواد نکونام در آستانه شروع لیگ برتر بار دیگر به مرز انفجار نزدیک شود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.